? به اینجا رسیدیم که ما باید بخشی از دوست داشتنی های خودمون رو کنار بذاریم.
— چرا من باید این کار رو بکنم ؟
? #ایمان میاد و به این چرا پاسخ میده ؛ میگه تو در نهایت، “باید به عالی ترین لذّت که خودِ خداست برسی” ?
— حالا نمیشه ما به عالی ترین لذّت نرسیم؟!
? نه ! نمیشه . این در ذاتِ تو هست…این انتخابِ تو هست؛ ?
⭕️اگه به بالاترین لذّت نرسی بعداً توی جهنم زجر میکشی….??
?زجر کشیدن توی جهنم فکر میکنید چیه؟
? آدمی که بیدار شده و داره در “حسرتِ از دست دادنِ بزرگترین دوست داشتنی ها و لذّت ها” میسوزه……..
? @IslamLifeStyles




