اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا

ملاقات با خدا 49

 

? به اینجا رسیدیم که ما باید بخشی از دوست داشتنی های خودمون رو کنار بذاریم.

— چرا من باید این کار رو بکنم ؟

? #‌ایمان میاد و به این چرا پاسخ میده ؛ میگه تو در نهایت، “باید به عالی ترین لذّت که خودِ خداست برسی” ?

— حالا نمیشه ما به عالی ترین لذّت نرسیم؟!

? نه ! نمیشه . این در ذاتِ تو هست…این انتخابِ تو هست؛ ?

⭕️اگه به بالاترین لذّت نرسی بعداً توی جهنم زجر میکشی….??

?زجر کشیدن توی جهنم فکر میکنید چیه؟

? آدمی که بیدار شده و داره در “حسرتِ از دست دادنِ بزرگترین دوست داشتنی ها و لذّت ها” میسوزه……..

? @IslamLifeStyles

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *